torsdag den 22. november 2012

I LIKE FEATHERS


Jeg plejer normalt ikke at gå med store øreringe -- eller det kommer sådan lidt i perioder.... Har lagt til at  flere og flere gå med fjer øreringe igen og syntes egentlig ikke det var særlig pænt til at starte med... men kender i ikke det med at jo flere gange man ser en tendens, jo mere begynder det så småt at snige sig ind på en..??!! Det har de øreringe hvertsfald gjort på mig...

Har haft et par dage her med lidt sygdom og tror muligvis jeg har set alt på viaplay så tro det eller ej, men begyndte så at se Familien fra Holtewood. Maria som er med i, har altid de fjerøreringe på og de klæder hende bare så godt..... Så forleden da jeg var forbi byen var jeg inde i forskellige butikker for at se om jeg kunne snuse dem op et sted... og vil helst ikke give en bondegård for dem, da det sikkert bare er en dille i en periode hvor jeg går med dem... anyway var jeg fordi en del vintage butikker hvor de havde ret mange faktisk, men syntes de var lidt for bling bling til mig. Fandt tilsidst 2 par i Moonsoon / 149,-  og Gina Tricot / 99,-. Hvad syntes i???  

De findes også i stribevis på ebay hvis det er noget..

I usually dont go with big earrings - or its on/off in periods .... I noticed that more and more people are wearing the feather earrings again and i really didnt particularly found them nice to start with ... but the more times you see a trend, the more it slowly begins to sneak up on one ..!!! The earings has certainly sneaked up on ​​me ...

Have had a few days here with little sickness and think I've seen everything on viaplay so believe it or not, but then i began to watch Family from Holtewood. Maria who's in the serie, is always wearing the feather earrings and they  look so good on her..... So yeasterday when I was  downtown, I was went to some different stores to see if I could sniff them up somewhere ... and would rather not give a million for them, as it probably is just a "dille" in a period where I'll wear them ... Anyway, I was in some vintage shops where they had quite a few actually, but thought they were a little too bling bling for me. I did find 2 pairs of Moonsoon / 149, - and Gina Tricot / 99, -. What do you think of??? If you want some you can also find them on ebay...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar