mandag den 26. november 2012

ABOUT ME - MY LIFE

Her får i et lille indblik i hvordan jeg lever mit liv..
Som fortalt i min intro af bloggen er jeg uddannet designteknolog med speciale i sourcing. På nuværende tidspunkt har jeg valgt at læse videre og er nu igang med min PBA i bæredygtighed på KEA. Jeg arbejder som deltids assistance i GANT store som ligger inde på strøget (østergade) - der tilbringer jeg de fleste af mine lørdag og søndag eftermiddage.. har arbejdet der i ca. 5 år nu (hvor tiden dog går hurtigt)......

Jeg bor i en 3V. lejlighed på Nørrebro, dog bor jeg kun selv i 2 af dem, da jeg har lejet mit store væresle ud til min roommate A.S... Har faktisk boet her i 6 år... og af en eller anden grund bliver jeg aldrig færdig med at indrette... hmm.. det er nok mere interesse end nødvendigt, hehe... elsker modemagasiner og alt der har med interiør at gøre!!!

I min fritid, den jeg nu har, kan jeg godt lide at bruge i selskab med mine veninder.. og deres søde hunde... gerne over en kop kaffe i byen inkl. med en masse sladder.
Mine veninder betyder alt i verden for mig og selvom der er perioder hvor vi ikke lige får set hinanden så ofte som andre gange, ved man alligevel at det absolut ik har nogen betydning for forholdet til hinanden.. -> det er hvad jeg betegner som rigtig venskaber!!!

Udover veninder bruger jeg også en del tid sammen med min kæreste C.. ham den søde... Vi har faktisk ikke været kæreste i så lang tid, men kendt hinanden i 2 år.. vi er et meget "aktiv" par, som godt kan lide at lave ting... køre ture, tage i bio.. bare i det hele taget lave ret impulse ting... men en aften under tæppet med en god film sker nu også!!!

Må indrømme at jeg her det seneste år ikke har været den størreste party abe, kommer ikke sååå tit ud på de helt store byture.. sker nu mere 1-2 gang om mdr. sammenlignet med et par år siden hvor det var ugenligt... går udfra at man værdsætter nogle andre ting jo ældre man bliver...

Håber at i blev lidt klogere på hvem jeg er... Har i evt. spørgsmål er i mere end velkommen til at spørge.. :)



Here's a little insight into how I live my life ..As wrote in my intro of the blog, I am graduated in design technologist with specializing in sourcing. At present, I have chosen to read further and is now studying my PBA in sustainability at KEA. I work as a part-time assistance in GANT Store located on the walkingstreet Strøget downtown - which I spend most of my Saturday and Sunday afternoons .. has worked there for approx. 5 years now (how time goes by quick) ......

I live in a 3room apartment in Nørrebro, however, I only use 2 of them, cause I've rented my largest room out my roommate AS .. I've Actually lived here for 6 years ... and for some reason I never finished arranging ... hmm .. it's probably more interest than necessary, hehe ... love fashion magazines and everything that has to do with the interior!


In my spare time, what I have...., I like to use in the company of my friends .. and their cute dogs ... over a cup of coffee in downtown incl. with a lot of gossip.My friends means everything in the world for me and even though there are periods where we do not get to see each other as often as other times, you know anyway that it absolutely has no bearing on the relationship with each other .. -> This is what I refer to as real friendships!Besides girlfriends I also use a lot of time with my girlfriend C.. The sweet guy ... We have not actually been dating for so long, but known each other for 2 years .. we are a very "active" couple who likes to do things ... drive on trips, go to the movies .. just in general do impulse things ... but an evening under the blanket with a good movie happens now now and then!


Must admit that I aren't the biggest party girl any more... is now more 1-2 time per month compared to a few years ago when it was a weekly thing ...I guess that you appreciates some other things the older you get ...


I hope that you got a little wiser about who I am ... if you have any questions,don't hesitate to ask :)


2 kommentarer:

  1. Dejlige billeder :)
    De hjemmesko ser skønne ud :)

    SvarSlet
  2. Det er muligvis det bedste køb jeg har gjort mig!! Købte dem i Litauen til 40,- pr par. Fortryder inderligt jeg ikke købte med hjem til hele familien!!

    SvarSlet